loading...
بارسا و رئال
reza بازدید : 22 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

بهترین بازیکن فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا اواخر ماه آگوست در موناکو از بین فرانک ریبری، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی انتخاب می‌شود.
 

فرانک ریبری که فصل گذشته توانست همراه بایرن‌مونیخ به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد، در گفت‌وگو با نشریه "بیلد" درباره کسب این جایزه عنوان کرد:‌ از این‌که جزو سه بازیکن نهایی برای دریافت این جایزه انتخاب شدم، خوشحالم. هر چند برای بعضی از هم‌تیمی‌هایم متاسفم که می‌توانستد در این فهرست باشند.
 

ریبری ادامه داد:‌ قطعا مسی و رونالدو فصل گذشته بیشتر از من گل زدند اما همراه بایرن به قهرمانی سه گانه دست یافتم و این مهم‌تر از آمار گلزنی است. هم مسی و هم رونالدو بازیکنان قابل و بزرگی هستند اما من فصلی رویایی داشتم و مطمئن هستم می‌توانم بالاتر از این دو بازیکن بهترین بازیکن اروپا شوم. فصل گذشته کاملا آماده بودم و در همه دیدارهایم برای بایرن‌مونیخ توانستم عملکرد یکسان خوبی داشته باشم و به همه جام‌های ممکن دست یابم.
 

هافبک فرانسوی در پایان درباره کار زیر نظر پپ گوآردیولا گفت:‌ پپ مربی فوق‌العاده‌ای است. او مرا کاملا تحت تاثیر قرار داده است. او نه تنها یک مربی بزرگ است که شخصیت قابل احترامی دارد. خوشحالم که او در بایرن مونیخ با ما کار می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برو حالشو ببر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    بازیکن مورد نظر شما کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 717
  • کدهای اختصاصی