loading...
بارسا و رئال
reza بازدید : 14 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

داوید ویا، مهاجم جدید اتلتیکو مادرید، مطمئن است که می تواند در اولین فصل حضورش در ویسنته کالدرون، رکورد گلزنی خیلی خوبی به جا بگذارد. این ملی پوش اسپانیایی بعد از مصدومیت در رقابت های جام باشگاه های جهان ۲۰۱۱، نتواند جایگاه ثابتش در ترکیب اصلی بارسا را به دست بیاورد و در نهایت در این تابستان راهی اتلتیکو شد. او که فصل گذشته تنها ۱۰ گل در لالیگا به ثمر رساند، اعلام کرد که خیلی سریع با هم تیمی های جدیدش هماهنگ شده است. ویا به سایت یوفا گفت: " ما در پیش فصل تمرینات زیادی داشتیم و خیلی خوب کار کردیم. خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت. من از نظر فیزیکی خوب هستم و در آرامشم. به عنوان یک مهاجم، مهمترین مسئله برای من گلزنی است. من کم کم با تیم و سبک بازی هم تیمی ها ارتباط برقرار می کنم. من سخت به دنبال پیشرفت هستم و می دانم با هم تیمی هایی که دارم، می توانم گل های زیادی به ثمر برسانم. " اتلتیکو فصل را با دیدار مقابل سویا آغاز خواهد کرد و ویا می داند که تیمش کار دشواری در پیش دارد. " ما می دانیم که دیدار دشواری داریم اما ما تمرکز کرده ایم تا شروع قدرتمندانه ای داشته باشیم. "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برو حالشو ببر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    بازیکن مورد نظر شما کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 708
  • کدهای اختصاصی