loading...
بارسا و رئال
reza بازدید : 22 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

بروما بازیکن تیم اسپورتینگ لیسبون فرانسه در حال حاضر نظرات زیادی را به خود جذب کرده و باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، گالاتاسرای ترکیه و پی اس وی آیندهوون هلند خواهان جذب و به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

گفتنی است؛ پیش از این باشگاه چلسی با پیشنهاد مبلغ 13 میلیون یورو با وی وارد مذاکره شده بودند.

بروما نیز پیش از این در قبال پیشنهاداتی که به وی شده بود اعلام کرده است: من بسیار آرام هستم و در حال حاضر دوست دارم تیم‌های مختلف را تجربه کنم و تا جایی که می‌توانم در فوتبال پیشرفت کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برو حالشو ببر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    بازیکن مورد نظر شما کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 713
  • کدهای اختصاصی